#1 Skrevet August 25, 2006 På tide å bytte eksos etter det har begynt å skrangle og diverse etter litt for mye tilpasninger. Det jeg har mest lyst på er dobbel eksos, dvs. utblås både på høyre og venstre side. Jeg kommer mest sannsynlig til å bytte ut hele anlegget fra down pipe. Bilen er en '98 A6 (4B) 1.8T. Er det noen i klubben som har dobbel eksos på denne bilen? Det ser veldig trangt ut på høyre side. Er vel benisntanken som tar opp mesteparten av plassen der, så jeg vet ikke hvor lett det er å få plass her eller om det lar seg gjøre i det hele tatt uten å bygge om under der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Det skal finnes sett som bygger det høyre røret mellom tanken og støtfangeren, men du kan jo også skaffe deg en quattro-tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2006 Det skal finnes sett som bygger det høyre røret mellom tanken og støtfangeren, men du kan jo også skaffe deg en quattro-tank Mye ombygging som kreves med det da? Ca pris for en tank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2006 Det settet tror jeg er modelltilpasset, men med tanken får du høre med noen som ev. har gjort det, eller sett det bort. Pris finner du nok hos NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2006 Ok. Takk. Vet du hvor jeg kan finne et sånt tilpasset anlegg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...