Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få handlet like store speil til en A3 -00?

Har planer om krom speil..

 

Skjønner ikke hva de tenkte på med 2 forskjellige størrelser, er jo helt på jordet!!

: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få handlet like store speil til en A3 -00?

Har planer om krom speil..

 

Skjønner ikke hva de tenkte på med 2 forskjellige størrelser, er jo helt på jordet!!

: bråk :

Jeg har 2 like Alu speil til din A3!

Pris 4500,-kr

Pris hos Møller 11200,-kr (har undersøkt det i dag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 like Alu speil til din A3!

Pris 4500,-kr

Pris hos Møller 11200,-kr (har undersøkt det i dag)

78_1.jpg

ba_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja...spørs om jeg klarer meg med dårlig symmetri en stund til da ja..hehe.

 

Hæfti pris, men det er jo sånn med org varer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill høyrespeil fra England.. Mye billigere! Da slipper du kjøpe begge sidene, og så kjøper du chrome etter det og setter på! Lett som bare det;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke i nærheten samme finish som orginale S-speil gir.

De er verdt hver krone.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill høyrespeil fra England.. Mye billigere! Da slipper du kjøpe begge sidene, og så kjøper du chrome etter det og setter på! Lett som bare det;);)

For en knall ide!! :tilber:

 

Done deal det ja : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en knall ide!! :tilber:

 

Done deal det ja : rock :

 

Det var det jeg gjorde, og det ble bra! Vet ikke, kanskje det kom rundt 1009 lappen, men det er 1 år siden, så husker ikke..! Passformen er ikke helt perfekt, men ikke mye om å gjøre! Du må kun legge på litt svart " lim " eller noe i den duren der det blir 1cm meter åpning ved vinduet..

 

Dårlig forklaring, men si ifra om du vil ha bilde, så skal jeg ordne det! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg gjorde, og det ble bra! Vet ikke, kanskje det kom rundt 1009 lappen, men det er 1 år siden, så husker ikke..! Passformen er ikke helt perfekt, men ikke mye om å gjøre! Du må kun legge på litt svart " lim " eller noe i den duren der det blir 1cm meter åpning ved vinduet..

 

Dårlig forklaring, men si ifra om du vil ha bilde, så skal jeg ordne det! : rock :

 

Ok, bestillte du i fra ebay eller?

 

Du kan godt legge ut et bilde ja hvis du gidder..

 

Mvh

Lars Aunemo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.