#1 Skrevet August 26, 2006 Da jeg var på hovedtreffet på rudskogen forrige helg, oppdaget jeg som topic sier, en lekkasje fra antenna på taket. I samme momanget fungerer ikke Navigasjonen min. Er dette en kjent feil på denne bilen, og vil det holde med å bytte antenne? Eller er det mer som har gått at skogen? Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2006 Uten å garantere at det løser problemet ditt, så har det blitt byttet noen slike på jobben ja. Ikke nødvendigvis pga vannlekasje, men rett og slett fordi de har sluttet å fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2006 Oki.. men siden deet kommer inn vann der, er det da mest sannsynlig at den vil kortslutte antenna, eller vil det gå lenger fram, som f.eks kontrollmodulen ol.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2006 Vil tro det irrer en god del på den lille printplata inni antenna kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2006 Har løsnet antennen og fått gjort reint rundt der.. smurte også inn pakningen med o-lube, noe vi bruker på jobben ved montasje av o-ringer og pakninger. Får håpe det holder seg tett fram til jeg får byttet den. Men får man byttet inn denne antennen hvis det skulle vise seg at det ikke er den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...