#1 Skrevet August 26, 2006 noen som vet hvem som trekker om seter? evnt ca pris. vurderer trekke om interiøret i kunstlær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2006 Han her på bilforumet.net(medlem her også) har fått gjort dette billig, les litt nedover på linken pluss litt på de neste sidene: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=18334&page=17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2006 flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2006 http://www.inredcar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2006 Han i klubben med den blåe einseren med hvitt skinn.. noen som vet prisen på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2006 Kanskje Skinnlåven ute på Norderhov/Botilrud gjør sånt? Ellers er det en salmaker bak Stians bilglass/Kokkens i Hønegata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2006 Han i klubben med den blåe einseren med hvitt skinn.. noen som vet prisen på dette? Det er vel Jan Tore Kopperud sin ?? Fairmont gjør vel denne type arbeid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2006 Kanskje Skinnlåven ute på Norderhov/Botilrud gjør sånt? Ellers er det en salmaker bak Stians bilglass/Kokkens i Hønegata. aaah disse kan jeg jo høre med.. hva tror du om peanutt brunt skinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2006 Jeg tok en laaaaaang ringerunde når jeg skulle få dette gjort. Ingen jeg snakka med kom i nærheten av prisen til HTI. Også veldig fornøyde med servicen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...