Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har ringt å hørt på en bil fra Vestfold.

Det er riktig nok ikke noe veldig til bil, men jeg bare lurer på om det er noen som kjenner denne bilen?

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=445515

 

Dette er bare en bil som skal fungere fra A-B mens jeg er i militæret. Motor er byttet av NBS.

Er det noen som bor i område eller kjenner personen?

 

MVH

Thor!

audi80.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har jeg ikke sett:D men seriøst, skal du bytte golf 2 du skulle ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo ikke lyst til det, men blir nesten nødt. Vil ikke leve med en gjeld og bare tørt brød og vann i det neste året.

Kommer jeg meg på kystvakten så har jeg turnus ordning og da er jeg hjemme i 3 uker om gangen. Kanskje greit å bruke de 3300 kronene enn får på annet enn bil ;) Skal jo prøve å jobbe litt mens jeg er hjemme fra kystvakten, men gidder bare ikke ha lån.

 

Som sagt dette er bare en bil som skal fungere som midlertidig og jeg har ingen store proskjekter med den heller? Bare noe anlegg i den så er jeg fornøyd.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med denne?

Polo

 

den er jo helt genial, skulle gjerne hatt denne selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt noe for meg. Tøff den, det er ikke det, men det er ikke noe jeg vil puske med, er ikke flink til det. Ikke har jeg tid eller penger heller. Får være til noen som liker det litt ber enn meg også.

 

Men jeg er jo åpen for forslag om andre biler til ca. 20 - 25 000,- så bare hyl ut om noen vet om noe. ;)

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vifta på bilen er ihvertfall spesiell :-)

 

"vifte fungerer kunn på full styrke. e.16.00"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om en 89mod Polo som har gått BARE 58200km til 10000kr her i Larvik. Er det interessant???????

Kan skaffe tlf nr til uka hvis den ikke er solgt allerede da.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloys...

 

Da jeg var ute etter "ny" bil i november ifjor sto den bilen til salgs

med samme eier... Da stod den til rudt 40 mener jeg å huske, og det stod ingenting om motorbytte.... men var inkl. stor stereo...

 

mvh

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Smitt

Halloys...

 

Da jeg var ute etter "ny" bil i november ifjor sto den bilen til salgs

med samme eier... Da stod den til rudt 40 mener jeg å huske, og det stod ingenting om motorbytte.... men var inkl. stor stereo...

 

mvh

RS

 

Hørtes noe mystisk ut da :rolleyes:

Tror jeg uansett dropper den. Ser hele tiden etter andre biler og jeg skifter mening om en bil til en annen så fort uansett.

Også har jeg vært litt mer fan av VW jeg da, men har veldig lyst til å prøve meg på Audi en dag ;) Men ikke denne gangen tror jeg.

Golf tror jeg at jeg egentlig utelokker for denne gang, syns enn betaler for mye for en gammel bil mens man kan få mye nyere bil for samme pengen og merke, kanskje ikke fullt så populær, men men......

Passaten hos VIKA BIL i stokke, skal jeg se på visst den fortsatt er til salgs når jeg kommer hjem 2 Juni.

Kunne betale 3000 inn til nå og de satt den til side til jeg kom hjem og visst jeg likte bilen skulle jeg bare betale resterende beløp, men visst bilen ikke var helt opp til forventningene og jeg ikke ville ha den, fikk jeg ikke penga igjen. Jeg takket selfølgelig NEI. Gidder ikke kaste 3000 ut for det.

Slik bruktbil markedet er i dag er det jo stor mulighet for at bilen er der nå jeg kommer hjem. :cool:

 

Thomas: Tror ikke Polo er det jeg vil ha dessverre. Selv om den har gått lite, Frua har litt ho skulle ha sagt ho også. Er svak når det gjelder det. ;) Men ellers takk for tipset.

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thor Arne; Står en veldig fin Golf II 16v i Molde hos forhandler. 87mod, svart med skinn-interiør, soltak osv. Jeg hadde (har) veldig lyst på den ihvertfall... :)

 

Kan godt stoppe endag og ta bilder av den dersom det er interessant. Gått like over 200k.. Heelt orginal, tilog med eksos og hattehylle. Ingen tegn til stor stereo eller noe.. : ja :

 

Var visst noe prutningsmonn på den.. stått der lenge.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skader jo ikke med bilder Knut Arne!

Men dette er jo ikke akkurat helt bilen å forsikre på meg? ER vell en formue vil jeg tro ??

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.