#1 Skrevet August 27, 2006 Hvor sjekker jeg oljenivået på girkassa på en a4 (B5)? Noen som kan hjelpe meg? Frykter at det er litt for lite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2006 Skru ut påfyllingspluggen når bilen står vannrett. Det skal være olje opp til kanten. Hvis ikke det er det, er det bare å fylle på til det renner over, da er det riktig nivå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2006 Er en 17mm unbraco som sitter foran drivaksel på fører siden litt høyt oppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2006 Er en 17mm unbraco som sitter foran drivaksel på fører siden litt høyt oppe. Kanskje, på min var det faktisk 16 mm XZN tolvkant med hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2006 Kanskje, på min var det faktisk 16 mm XZN tolvkant med hull. Det er tappenpluggen det:) Slik er det nå på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2006 Er enten eller. Nivåpluggen sitter iallefall rett foran venstre indre drivledd/drivflens foran på girkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2006 Det er tappenpluggen det:)Slik er det nå på min. Niks, tolvkant på begge to på min. Byttet olje på girkassa i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2006 Tusen takk for hjelpen alle sammen... Noen som har et bilde av plaseringen også kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2006 Her. Fant ikke bilde av tappepluggen. Men den sitter under kassa og du skjønner hvem det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2006 Her.Fant ikke bilde av tappepluggen. Men den sitter under kassa og du skjønner hvem det er Tusen takk... Tappepluggen vet jeg hvor er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...