#1 Skrevet August 27, 2006 Hei! Noen har kunne tatt seg tid til å hjelpe meg å photoshoppe på den nye rieger fronten til Audi a3 på min a3 ? ( Det er kanskje litt dumt fronten er rød, men hadde ikke gjort noe om dere fikk den svart ) Hadde satt pris på det! Mvh Jermund Udnæseth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2006 Ingen som kunne tenkte seg å hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2006 Her er en veldig rask photoshop. Gjorde den svart/hvit jeg, er litt feil proposjoner og sånn. Men tenkte at siden ingen andre har gjort noe, kunne vel jeg. Hadde ikke tid til å sitte å knote, menmen. kan se om jeg får gjort den bedre i løpet av kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2006 kan du ikke bare photoshoppe det røde bildet svart? bilene er jo like. er liksom ikke såå mye vits å photoshoppe fronten av en a3 på en annen a3. du ser jo hvordan en a3 blir forfra uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2006 ikke verdens beste, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...