#1 Skrevet August 27, 2006 som tittel, kan jeg bruke min vag com usb kabel på andre biler, evntuelt med annen software?? noen som eventult har noe linker til software 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2006 Tilkoblingskontaktene i bilene er likt på VW, Audi, Seat og Skoda iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2006 har 2 kamerater, han ene har volvo s70 (tror det er det, volvo er ikke bil, det er landbruksmaskin = ikke min interesse). Der er det ihvertfall obd2 plugg, lik vag. Han andre har volvo 850, han med s70 mente det var samme plugg i 850. Så ja, denne kabelen kan nok brukes i andre biler. EDIT: Har mer enn 2 kamerater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2006 Ein kompis av meg kjøpte nettopp ein overgangskabel slik at han kan bruke min kabel i sin BMW. Vett ikke hvilket program som skal brukes, for jeg har ikke fått testa det enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2006 Mener jeg har lest på nettet at snart alle moderne biler bruker OBDII systemet nå? Så sånn sett burde jo kablene vi bruker på VAG'ene våre fungere fint på f.eks. BMW, Opel, Ford, Toyota, Subaru etc... Dette var bare noen eksempler jeg fant ved å google litt. Man må jo selvfølgelig ha annen software, og jeg aner absolutt ikke om kablene passer om hverandre heller, men ville trodd at OBD2 er OBD2 uansett bilmerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2006 joa tro kabelen virker om hverandre, er en volvo s60 jeg kunne tenkt meg å bruke den på. lurer mest på hvilket program da som kan benyttes, har prøvd noen andre programmer, scan tools, men de støtter bare seriel og ikke usb så da får jeg ikke sett om det vikrker. så trenger et program som støtter usb, eller noe som gjør at ross tech kabelen min kommer opp som usb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2006 Vet ikke hvor aktiv Chato (obd2.no) er her på forumet, men han burde jo vite dette som selger slike kabler og scan-utstyr til masse forskjellige biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2006 Ser at det iallefall står OBDII på uttaket i Svensketraktoren min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...