Anbefalte innlegg

skal modde alle 4 hjulbuene for å få god nok plass til hjula og sleppe den langt nok ned.

Hva burde jeg gjøre her?

valse?

vinkelsliper?

tips tas imot med stor takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg spørre om vilke hjul du skal ha siden du må modifisere`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei home made valse som vi kunne prøvd eller noe... Funka som bare det på min.. Må vel iallefall brette inn kanten og få trøkt ut hjulbuene en cm eller noe kanskje.. Da bør det bli plass litt litt lisser... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse jobb, men om man kapper opp hjulbuen akkurat der den stikker ut av skjermen om du skjønner, kapper nesten helt ned på hver side ( foran og bak hjulet ) bretter hjulbuen x antall cm ut og sveiser inn ei kile. Da må det jo bli bredt!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plastikk hjulbuer? På Golfen min kappe jeg ut stålet øverst på hjulbuen nesten helt ut til kanten av plastikk hjulbuene. Fikk masse ekstra plass foran ihvertfall. Og det subba bare i plasten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok til valsing her, valser fremme og bak jeg:) så har jeg plass til å sleppe den ned godt nok:)

Funker den greit den valsa di eller Håkon?

jeg har borbet a 9-16 bak så må dra ut hjulbua litt bak, men tar fremme og så jeg har muligheten til å sette på breiere der og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok til valsing her, valser fremme og bak jeg:) så har jeg plass til å sleppe den ned godt nok:)

Funker den greit den valsa di eller Håkon?

jeg har borbet a 9-16 bak så må dra ut hjulbua litt bak, men tar fremme og så jeg har muligheten til å sette på breiere der og.

Funket bra til mitt bruk.. Kunne jo prøvd å sett.. Du skulle vel hellakkere så litt sparkel må vel kanskje påberegnes etter en del valsing.. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du plastikk hjulbuer? På Golfen min kappe jeg ut stålet øverst på hjulbuen nesten helt ut til kanten av plastikk hjulbuene. Fikk masse ekstra plass foran ihvertfall. Og det subba bare i plasten.

Dette er et fint triks. Kan også skjære bort kanten på plastikkbredderen nederst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn gjorde jeg det på min gamle.. Kunne ha kappa mye mere i bakskjermen, men da måtte jeg ha sveisa inn plate i den glippa som blir...

Kappa og nagla sammen

DSC00484.jpg

Karrosserikitt

DSC00524.jpg

Slipte HELT bort kanten på bredderen

DSC00542.jpg

Lime litt i overkant

DSC00878.jpg

Og så var det bare å senke mere : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja:) jeg kommer til å kun valse, droppa g60 bredderene forløpig..

Så blir å dra ut hjulbuene foran og bak så det ikke er profil lengre..bare breeeei kant:) skal kunne ha plass til breie hjul OG senke mye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.