#1 Skrevet August 27, 2006 Da er det treff på Arenum igjen klokken 1900. Ta med venner og kjente og ta turen nedom for en prat! Og jeg kan jo si at S3 Stian stiller med ny bil! Og den er sinnsykt fin! så nå kan dere glede dere.... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Da er det treff på Arenum igjen klokken 1900. Ta med venner og kjente og ta turen nedom for en prat! Og jeg kan jo si at S3 Stian stiller med ny bil! Og den er sinnsykt fin! så nå kan dere glede dere.... TThomaz rolig no boy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 Jeg er iallefall misunnelig på deg! Og jeg regner med at den er poleret opp flere ganger allerede? HIHI vi snakkas Stian! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 Jeg er iallefall misunnelig på deg! Og jeg regner med at den er poleret opp flere ganger allerede? HIHI vi snakkas Stian! TThomaz ble nok ingen polering på meg fredagen hang i kroppen resten av helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 ble nok ingen polering på meg fredagen hang i kroppen resten av helgen Jaja sånn går det når Thomas rigger opp til fest.... Men men det blir nok polish av gliset til helgen iallefall kjenner jeg deg rett. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2006 Ble det ikke tatt noen bilder på Arenum??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 Nei. Det var ikke interessant for W!nneren var kåret uansett (Lupo) :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2006 Jeg skal få lagt ut noen pic`s jeg, må bare få lagt dem inn på lappisen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...