Bergen: Lokallagstreff på Arenum 29aug!

Anbefalte innlegg

Da er det treff på Arenum igjen klokken 1900. Ta med venner og kjente og ta turen nedom for en prat! Og jeg kan jo si at S3 Stian stiller med ny bil! Og den er sinnsykt fin! så nå kan dere glede dere....

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det treff på Arenum igjen klokken 1900. Ta med venner og kjente og ta turen nedom for en prat! Og jeg kan jo si at S3 Stian stiller med ny bil! Og den er sinnsykt fin! så nå kan dere glede dere....

 

TThomaz

rolig no boy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er iallefall misunnelig på deg! Og jeg regner med at den er poleret opp flere ganger allerede? HIHI vi snakkas Stian!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er iallefall misunnelig på deg! Og jeg regner med at den er poleret opp flere ganger allerede? HIHI vi snakkas Stian!

 

TThomaz

ble nok ingen polering på meg fredagen hang i kroppen resten av helgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble nok ingen polering på meg fredagen hang i kroppen resten av helgen

 

 

Jaja sånn går det når Thomas rigger opp til fest.... Men men det blir nok polish av gliset til helgen iallefall kjenner jeg deg rett.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det ikke tatt noen bilder på Arenum???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Det var ikke interessant for W!nneren var kåret uansett (Lupo) :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal få lagt ut noen pic`s jeg, må bare få lagt dem inn på lappisen

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.