#1 Skrevet August 27, 2006 Har en 2001 A4 1.9 TDI 115 hk som drar litt ujevnt gjennom turtallsregisteret, drar normalt til den kommer rett under 3000 o/min så mister den litt kraft i ca 1-2 sek for å så begynne å dra igjen. Den drar også veldig dårlig i toppen av turtallsregisteret. Noen som har vært bortig noe av det samme eller som vet hva det kan være? Har tatt diagnose med vag-com men ingen feilkoder er å finne, har hørt at hvis lmm begynner å bli dårlig vil ikke det komme fram som noen feilkode. Blir lmm gradvis dårligere etter hvert, eller er den sån at den er 100% i orden eller helt deffekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2006 lmm kan bli tregere i reaksjonen. ellers ingen gode tips i farten.... alltid vert slik bilen, eller noe nytt?, varm eller kald motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 Da har jeg skiftet lmm, og jeg fikk en helt "ny" bil å kjøre. Nå er det jevnt drag i hele registeret, og bilen går alt i alt mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 Dette lmm som jeg ser har vært nevnt i flere tråder er det det samma som luftmengdemåler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 Dette lmm som jeg ser har vært nevnt i flere tråder er det det samma som luftmengdemåler ? Det er det samme som luftmengdemåler ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...