RS2 clutchutløyser problem

Anbefalte innlegg

utn bil siden august bare?? min har stått siden begynnelsen av juli.. :P skal ned med kassa å få fikset siste rest på lørdag! : smil : lykke til! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står bilen trygt tilbake i garasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var kassen nede igjen, og etter nærmere inspeksjon viser det seg at trykkplata har gått heden, var en defekt ring rundt "naglene" som overfører kreftene i fra fjær kransen til ytterdelen, slik at det blir skeivtrekk på hele greia. Det er iallefall dagens teori.

Skulle fått ny clutch og plate i går, men har ikke sett noe til dette enda, krysser fingrene om at den ligger klar på posten idag.

Ps. har nå hvert uten bil siden slutten av august, så de værste abstinensene har gitt seg nå, men jeg sliter med ufrivillige rykkninger i høyre foten til tider.

gjett om d var samme ringen som har forårsaka hele greia med min bil også.. : bh : knekt rett av var den, får ei ny brukt trykk plate ikveld, så da får vi se om d ikke skjer noe! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt av gårde kanskje, men jeg har i hvertfall ett stk brukt RS2 trykkplate liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kjøpe ei pent brukt ei av en kar her i området, å den får jeg i kveld, så da er nok prblemet løst, men takk for tilbudet ihvertfall!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja om den ikke dukker opp så får du sende meg en pm da :) Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da fikk jeg endelig fiksa clutch problemene jeg og! : rock : takk for tipset med den ringen i trykkplata frode, du sparte meg for å ta ned kassa en ekstra gang! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt det, men det hadde hvert bedre om feilen ble oppdaget første gangen, er mer en tung nok den kassen, spesielt når den skal på plass :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så sant.. vi har ødelagt litt av vært under utmontering og innstalering, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.