#1 Skrevet August 27, 2006 heisann,noen som vet om de hovedlyktene de selger hos NBS er av bra kvalitet og ser helt like ut som de orginale http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe?ASP=1859337&Type=Audi&Model=A4&Year=2003&Varegruppe=0015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Var kansje litt billig til å være original?? Men ska ikke påstå noe jeg.. bare en tanke som slo meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 Var kansje litt billig til å være original?? Men ska ikke påstå noe jeg.. bare en tanke som slo meg. Jo det var det som slo meg også,men når ein trykker videre i bestillingen så står det uorginal,så då stemmer prisen litt bedre,men vis passformen ikje er heilt på topp og lyktå ser ulik ut så er det jo ikje aktuelt,lurer på eg ska ta tjangsen og bestille meg ei lykt,trenger ei lykt siden den ene lykta ikke vil slutte og dogge innvendig etter eg monterte Xenon lys,kan kanskje sjå om eg klare og tette det lille xtra hullet eg måtte lage bak på dekselet litt bedre,men alt ser jo så tett og fint ut: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...