Bergen: Hva er morro i å ødelegge andres eiendeler?

Anbefalte innlegg

Fikk en kjekk opplevelse i kveld.. hadde vært hos damen ute i morvikbotn og kom ned til bilen å ble møtt av dette : bråk : :

 

DSC00047-1.jpg

 

Var vridd 45 grader slik at flaten peika opp, speilet mangla og det meste var knukket inni, retta det før jeg tok bildet....

 

noen som kan si meg ka som e så morro med å gjøre sånt?

 

Edit: håper forresten de knuste speilet og får dobbelt opp med ulykke de neste 14 åra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så sint når jeg hører sånn! Håper de får lange år med ulykke jævler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for medfølelsen.. håper de skar seg på glasset også jeg : rolleyes

 

men kom noe positivt ut av det da, fikk endelig bytta de stygge dårlig lakkerte speilene som sto på bilen til andre speil med orginal svart farge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er bare glad for at jeg ikke så de som risset inn en stripe i den 1 og en halv uke gamle Touranen min. Da kan det være mulig jeg hadde sittet inne.

Så jeg føler med deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det er der eg hadde havnet også hvis eg hadde fersket de.. blir så j@vli forbanna på folk som driver med sånt.. er jo ikke rart det er krig i verden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.