#1 Skrevet August 28, 2006 Håper noen kan hjelpe meg med tips eller råd på følgende problem: Har en Audi S4 - 92mod. Har nettopp byttet alt av bremser bak (skiver, klosser og kaliper). Dette ble gjort pga utslitte skiver og klosser samt at kaliper var antatt gåen. Det er stor varmegang på venstre bak før jeg byttet, men jeg antok at dette var pga at kaliper ikke funket og bremsene sto på. MEN, etter at alt er byttet og ser ut til å funke er det fortsatt varmegang. Etter ca. 5-10min kjøring er felgen veldig varm!!! HVA KAN DETTE SKYLDES? Bremsene ser ut til å funke fint. Ikke noe som står på, ingen motstand. Fin pedal og ingen ulyd av noe slag. Brekket et koblet fra så der kan ikke problemet ligge. Hva kan være problemet. Ville satt veldig pris på om noe kunne hjelpe. Mvh Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Hjullager??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 Jeg trodde hjullager ville laget lyd... Har jeg misforstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 Er nok hjullager da, kan evt koble ut håndbrekket og skru av calipper for å være sikker, men husk å strips den godt fast når du da er ute å kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 Ok - takk for tipset. Har tenkt tanken jeg også, men var litt for sikker på at hjullageret ville laget veldig lyd for å kunne generere så mye varme. Kan det være noe annet enn hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2006 Lite trolig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...