#1 Skrevet August 28, 2006 La inn en post her ang batteri til bil.. la den under mjøsa fordi sjangsen er størst for å få tak i dette lokalt ... men noen måtte jo fjerne den? og HVORFOR fikk ikke jeg beskjed om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Jeg flyttet denne da det var en kjøpstråd, ikke verre enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61839 Ble flytta ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 Jeg flyttet denne da det var en kjøpstråd, ikke verre enn det. Det var ikke en "kjøps" tråd! var egentlig en "kunne noen være snill og GI bort et batteri" .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 Det går fortsatt under kjøp/salg. Jeg merket dessuten tråden din med Mjøsa. Kan også nevne at det ikke blir sendt melding til trådstarter hvis tråder flyttes. Melding blir kun sendt ved evt. regelbrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...