#1 Skrevet August 28, 2006 Har søkt litt på forumet, men ikke funnet noe som kan hjelpe meg. Lurte på om noen vet om det er mulig å skaffe de delene på vindusheisen på dørene foran. Delene det gjelder er de som er på bildet under. Har hørt med møller og lignede, men de skaffer bare hele vindusheisen. De skaffer også et repsett, men de mente at de hvite plastdelene som jeg trenger ikke er med på dette settet. Så lurte på om noen vet om disse delene lar seg skaffe noen andre steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 har en kompis som hadde samme problemte.. måtte skifte hele greia til slutt. ble vel rundt 3000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 De kan kjøpes løst ja, http://www.hovwdiaudi.dk/ har.. Hvilken side trenger du til? Jeg har byttet dette på min Bora, men klarte det kunststykket å bestille til feil side først.. har altså liggende nye slike til sjåførdøra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 minns de fulgte med på repsettet til golfen min egentlig.. men er ikke sikker. møller har vel noen sånne sett liggende som de kan sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 Skifta de klipsa på Boraen min. Bestiller du rep. settet inneholder det 2stk klips og ny wire til heisen, nok til et vindu. Prisen lå vel ca på 400 for settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2006 Hmmm. Trenger plastikkbitene på begge sider. Men siden møller sa de ikke kunne skaffe løse deler, har jeg bestillt hele vindusheveren på sjåførsiden. Der trenger jeg også den metallbiten som den er festet på, ettersom den var meget rusten. Kan såvidt ses på bildet. Men på høyre side trenger jeg bare plastikken. Hvordan er det å bestille fra dette firmaet, leveringstid og fraktomkostninger på bare de to plastikkbitene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2006 Leveringstid var kort, og frakt var bare noen tiere.. betalte ihvertfall under 100 kr for plastikken på en side inkl frakt.. Om du kjøper repsett, noe som burde holde i massevis på høyre side også, får du forsterkede deler, og ikke plastikk. Da er disse hvite plastikktingene, som mange av oss vet brekker , erstattet med metallholdere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...