Anbefalte innlegg

har problemer med at vifta går kun på fult. er det noen som har forslag til hva det kan være. er det bryteren eller er det noe annet det kan være. dette er da på en 80 94 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har problemer med at vifta går kun på fult. er det noen som har forslag til hva det kan være. er det bryteren eller er det noe annet det kan være. dette er da på en 80 94 mod.

Ofte er det bak bryteren ja... hadde samme problemet på min, men der ville av og til ikke vifta starte heller.... Byttet vifte, fungerer nå fint på alle hastigheter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte er det bak bryteren ja... hadde samme problemet på min, men der ville av og til ikke vifta starte heller.... Byttet vifte, fungerer nå fint på alle hastigheter:)

byttet du vifte eller bryter?

vanskelig å komme til og bytter vifte viss det er den a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttet du vifte eller bryter?

vanskelig å komme til og bytter vifte viss det er den a

Byttet kun vifta. Veldig enkel å bytte, om det er samme som i min. sitter under sparkeplata på høye side. skru ut den og hanskerommet, da får du tatt den, er bare å vri, ingen skruer! Men mulig du har noe krøll med bryteren, kan virke slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke bryteren, men reostaten (motstanden) som regulerer hastigheten ved å endre spenningen på de forskjellige trinnene. Det er forholdsvis normalt at disse ryker etter mange år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke bryteren, men reostaten (motstanden) som regulerer hastigheten ved å endre spenningen på de forskjellige trinnene. Det er forholdsvis normalt at disse ryker etter mange år.

hvor er det denne sitter da. lønner det seg å kjøpe ny? er det noen andre biler eller noe jeg kan ta det fra.

kan jeg måle på den om den er gåen og hva skal jeg måle viss den er i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter på viftehuset, like ved siden av viftemotoren. Det er bare å følge ledningene så finner du den. Jeg finner 3 forskjellige delenummer i katalogen, 2 for biler uten klima:

191 959 263

8A0 959 263 B

og 1 for bil med Climatronic

1J0 907 521

Den første og siste brukes på en hel drøss av VAG-biler, den i midten er bare oppført på B3/B4 Audier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.