#1 Skrevet August 28, 2006 Hei. Nå nærmer vinterfelgsesongen seg styggfort så nå må snart nye felger i hus. Fikk med så å si helt nye Continental 185/60-14 dekk så bruker de, men må jo bytte ut stålfelgene... Har tenkt endel på Borbet T 7x14"... Åssen vil denne dekk dimmen bli på denne felgen? vil det bli rart med stuk å lignende, eller vil det gå greit..? Takker for svar. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Den dimensjonen på den felgen vil gå helt greit. Det blir ikke akkurat noen strekk, men så og si rette dekkvegger kan du kanskje regne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 ok.. er kanskje greit at det er sånn? vil vel se rart ut med stuk på 60profil? eller hadde det blitt stiligere med 8x14" istedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 hadde strukket de bede ut med 8" ja, men 60 profil er jo ganke høyt.. har du råd til de felgene, har du og råd til nye dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2006 Tipper det kommer til å subbe en god del. Orginalt ble den jo levert med 185/55-14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2006 Tipper det kommer til å subbe en god del. Orginalt ble den jo levert med 185/55-14 Tja.. er nå ikke så sikker på det. Jeg vet at 185/55-14 er org, men det var 185/60 som fulgte med når jeg kjøpte denne... Jeg kjørte også noen uker med disse (på stålfelg ) får jeg fikk sommerfelgene mine. Da subbet det ikke noe i heltatt... så trur det går greit. Hvilke felger det blir kommer egentlig mest ann på prisen. Kjenner en som jobber med dekk å felger, så han skulle fikse pris til meg. Vet ikke heelt hvor mye jeg skal "gidde" å legge i vinterfelger... Evt tips til andre greie å fine vinterfelger? Beholder nok dekka jeg har... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...