Anbefalte innlegg

Hei jengen!

Fant et bilde av felger eg godt kunne tenkt meg. Vil aller helst ha det som vist på framhjulet på bildet.

Lurer da på hvilken dimensjon, inpress osv dere vil anbefale.

Eventuelt andre gode forslag motas med takk!

audi cab optimale felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene felger!

Selv falt jeg for RH Phønix, som jeg får til coupeen. Passer sikkert bra på cab også. Jeg har bestilt 8*17, men de er også å få i 18" så vidt jeg vet. Jeg bestilte gjennom http://www.styling-tech.no .

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener de felgene heter: RH AO-Phønix og da med følgene dekk/felg dimensjon (som jeg tror det er):

Foran: 8x17" ET 35 m 215/40/17 dekk

Bak: 10x17" ET 17 m 245/35/17 dekk

Caben har orginalt ET på 37 og man kan bruke felger helt ned til ET 30 på, utenå få kluss med biltilsynet. Vet bl.a Keskin leverer felger til cab med følgene dimensjoner: 8,5/10x17" ET 30/20 og 215/40 + 245/35 - 17. Regner vel da det følger med en slags form for TUV papirer på det settet. Siden ET bak har blitt forandret mer en 15mm.

Eivind Det er riktig som du sier at RH Phønix leveres i 18", men jeg greier ikke å lese/finne noen sted at du får 4x108 boltsirkel i 18". Jeg føler at 90% av alle felger som passer til 4x108 boltsirkelen ikke kommer i mer enn 17". Riktignok finner man noen i 18" utgave, men da er det ofte et tips å se under "ford sierra" siden de har samme 4x108 og org ET på 42 (tror jeg) Ser bl.a det i Martins felgkatalog.

Skal jeg anbefale noen dimensjon som er helt greit er det:

7.5/8x 17" med ET på 35->30 og da med dekk dim: 225/45/17", siden det da burde neste bli identisk med orginal 195/65/15 sin rulleomkrets.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på om eg fant fellane nå.

Trur det er disse som er på bildet.

Keskin KT-3 8x17" med høyglanspolert kant.

keskin kt-3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keskin KT3 kan man få hos Rishaug Dekk i Trondheim for omtrent 1600 kr/stk. De felgene på cab-bildet er ikke RH AO Phønix, som jeg har bestilt.

Bildet av RH AO Phønix:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eivind: Du har rett! Studerte ikke bildet godt nok.

KT 3 Får man i 8x17" ET 30, så det er knall : ja : 0.5mm innenfor lovlig grense:p Hiv på 225/40/17 på de, så blir det bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at RH AO Phønix har et35. Det finnes 3-4 utgaver av RH Phønix, en av dem er AO. Alle er avbildet på http://www.styling-tech.no

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror detter er RH ZW3 Tecnic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.