#1 Skrevet August 28, 2006 Hvordan er den sikreste måten å overføre penger til en privat person i et annet land? Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Paypal er en grei og enkel måte. Ellers er vel bank overføring sikkert også, men du mener vel sikkert om du har garantii for å få igjen penger hvis du ikke får varene? Mvh Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 njaaa, skeptisk.. veeeldi skeptisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2006 Jeg har brukt både Paypal og vanlig pengeoverføring ved betaling til utlandet. Har ennå tilgode å bli lurt vie e-bay. Liker best Paypal, men det er ikke alle tyskere som bruker det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2006 Var vel for å prøve å unngå å bli lurt ja. Han som jeg skal kjøpe av har ikke paypal, ble litt skeptisk da, men snakket med ham på telefonen og hørtes ut som en veldig seriøs kar. Han er gammel på forumet hvor jeg har fått tak i delene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...