Anbefalte innlegg

vet at det er tidlig å begynne å mase om vintertreff men allikevel: Er det noen planer på gang? Tid og sted?

Personlig håper jeg på en gjentagelse av fjorårets treff i Funäsdalen!! Det var konge-bra sted å være!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er steinklar for Fûnesdalen : rock : Kanon artig treff, men vi får satse på litt mere kulde denne gangen om det blir! Var uansett kanon artig ifjor!

Noen som kan svare på OM det BLIR i år også??

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som hittil er forholdsvis sikkert er at det blir vintertreff...!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eksisterer det "logg" fra forrige vintertreff??

Edit: Jeg søkte og jeg fant!

Ser sinnsykt kult ut dette da, tror jammen det kan være en sverigetur på trappene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for Funesdalen, virket som ett veldig bra opplegg og fint sted å kjøre på. Kort vei for oss trøndere også... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett, jeg er med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funesdalen!!!: rock : : rock : : rock : var jo helt konge ifjor...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer uansett hvor det er... quattro power hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Åre?

Åre er en mulighet også ja.. Audi hadde faktisk demo på A4 Quattro en gang jeg var der på svenskehandel.. :) Men åre er vel lengre å kjøre fra de som kommer sørfra igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper fremdeles på et vintertreff #2 for jeg synes fremdeles at det er for langt å kjøre til Funäsdalen. Vi hadde det jo veldig bra på Høydalsmo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke har 4wd bil lenger så skal jeg ikke kjøre selv. Så jeg blir med som psykisk støtte (dvs. drikke-støtte) : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer uansett hvor det er... quattro power hehe

4 Motion... : rock : : rock :

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper fremdeles på et vintertreff #2 for jeg synes fremdeles at det er for langt å kjøre til Funäsdalen. Vi hadde det jo veldig bra på Høydalsmo!

Støtter den. Banen i Høydalsmo blir muligens lengre og bredere også til vinteren, litt avhengig av vær. Motorklubben skulle ihvertfall prøve å få til det, hvis isen tillot det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så mye lenger for dere i Agder å kjøre til Funäsdalen enn det var for foreksempel Trønderne osv å kjøre til Sigdal de årene det var teff der?

Vet at vi brukte ca 6timer til Sigdal fra Skjåk og vi hadde langtifra den lengste veien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på funnesdalen. Blir mitt første vintertreff ihvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så mye lenger for dere i Agder å kjøre til Funäsdalen enn det var for foreksempel Trønderne osv å kjøre til Sigdal de årene det var teff der?

Vet at vi brukte ca 6timer til Sigdal fra Skjåk og vi hadde langtifra den lengste veien

Det ble stille... :rolleye:

Norge er ett vidstrakt land, og å gjøre alle tilfredse er vel komplett umulig. Løsningen må jo bli å ha to treff, ett i 'nord' og ett i sør. Dette fungerte vel OK ifjor, tiltross for at det ene ble avlyst? Tenker da på autopower-treffet. Hovedtreffet har jo vært på sigdal mange år på rad som jeg har forstått, og det har jo gått utover oss nordpå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for fünesdalen... Det tok jo av ifjord bra oppmøte også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett ord, Sigdal, for langt til Sverige ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er IDRE i sverige. Dette er stedet der den svenske audi cluben har sine vontertreff og som ikke er så langt hverken for trøndere eller østlandsmennesker.

Ca 1 time lengre å kjøre enn trysil hvis man kommer sør fra.

Sjekk ut http://www.idrefjall.se

Er sveriges svar på trysil, så er det stort og fint der med MASSE tilbud til de som ønsker å bli med av andre grunner enn bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigdal er konge, mine tanker går selvsagt til de på sørlandet som vil leke seg på glatt føre:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder fortsatt på at de nordover i landet kan få grei reisevei ett år til jeg men. Har jo vert i sigdaltraktene i mange år jo. For min egen del spiller det liten rolle hvor det er. Selv om Funäsdalen er kortest da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare det blir treff er jeg happy. for det blir nok en quattro på meg før vinteren også har vi jo en 90 quattro stående her på gården.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse vintertreffene har en tendens til å være relativt rimelige for klubben. Det viser seg at deltagerne "spleiser" på omkostningene. Det betyr egentlig at leien fordeles på det antallet som kommer og kjører på isen.

Under slike betingelser er det egenlig ikke noe problem å ha flere ennett arrangement i løpet av vinteren, ett i Funäsdalen i månedsskiftet januar/februar og ett i Sigdal kanskje en måned senere.

Det er bare opp til oss/dere selv å ta tak i dette og arrangere, ikke bare sitte og vente på at andre "gjør jobben". Sett i gang, så får flere se hva som må gjøres for å få til et slikt arrangement i forhold til bare komme og dra.

Dette forumet er et glimrende sted å fortelle om hva som er planlagt, få spredd informasjonen, få inn deltagere, fortelle om pris pr deltager osv.

Bare sett i gang ! Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydalsmo var jo bra i fjor og praktisk for oss vestlendinger. Er det noen som vet når de har åpent til vinteren? Mener det var åpent hver helg hele februar, så da er det jo bare å stille uten å lage noe arrangement. Regner med vi samler en gjeng fra Bergen minst 1 gang i vinter ! A3 4motion rules .....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.