#1 Skrevet August 28, 2006 Mulig det er feil forum, men en eller annen for ev. flytte den. Men skulle hverftall bytte en vakumslange under innsuget idag å klarte å knekke feste til peilepinnen. Bare den orange som pinnen sitter fast i når den står nedi motoren... Er denne plastikk greia noe man kan få kjøpt nytt, eller har jeg gjordt det store nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 28, 2006 Den er grei å kjøpe tror jeg betalte en hundrings eller 2 for den. Dessuten stilte de ingen spørsmål om hvorfor jeg hadde vært så teit å knekke den heller..altså, en basic ting som går i stykker i ny og ne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 28, 2006 Kjøp deg en ny på møller, koster ikke en hundring engang sist jeg måtte bytte en slik. De blir gamle og sprø med tiden, så det er vel ikke uvanlig at disse ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2006 Takk for rask hjelp:) Da kan jeg gå å legge meg (å få sove) Da blir det ny i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2006 kosta meg 30,- på den lokale møllersjappa her i byen! sjokkorange farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2006 Koster 27 kr eller nå på møller! Har den som regel på lager også. Jeg har knukket en jeg også Har faktisk en liggende hjemme nå i tilfelle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2006 Hvordan er denne festet? Har gått av en bit på min også, men har blitt midlertidig reparert med en slangebit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 29, 2006 den er rett og slett bare tredd nedpå røret! er en slags fals som holder den igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...