#1 Skrevet Mai 20, 2004 heissann. nå skal topp pakningen byttes på corren og i den anledning lurer jeg egentlig bare på om det er noe jeg bør ta spessielt hensyn til? er dette en grei jobb må jeg av med eksos manifold + andre ting dere har tips om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2004 Plane toppen før ny pakning monteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2004 må jeg? eller skal jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2004 Det kommer vel an på hva som er grunnen til at den gamle tok kveld. Ble den f.eks. kjørt for varm slik at toppen har vridd seg, er det liten vits i å bytte pakning, da den nye ikke vil vare så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2004 tror det var alderen og trykket som gjorde at den tok kvelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...