Østfold: trenger hjelp med ecu

Anbefalte innlegg

Jeg var litt uheldig å ble stoppet i teknisk kontroll å karen som ikke hadde peil på bil endte opp med å gi meg mangellapp fordi han ikke kunne vite om bilen var chippet,så nå trenger jeg en orginal ecu så jeg kan få bort denne mangelen da de traff spikærn på hodet.: bh :

trenger å låne eller leie en sånn i et par dager.eller om noen vil bytte mot en mtm 303hk ecu?skal ha mer effekt om noen uker så denne må chippes på nytt allikavel.

kan nåes på telefon 47389296 eller pm....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var litt uheldig å ble stoppet i teknisk kontroll å karen som ikke hadde peil på bil endte opp med å gi meg mangellapp fordi han ikke kunne vite om bilen var chippet,så nå trenger jeg en orginal ecu så jeg kan få bort denne mangelen da de traff spikærn på hodet.: bh :

trenger å låne eller leie en sånn i et par dager.eller om noen vil bytte mot en mtm 303hk ecu?skal ha mer effekt om noen uker så denne må chippes på nytt allikavel.

kan nåes på telefon 47389296 eller pm....

 

Det er bare å skru ned ladetrykket ditt det, så er det ingen som ser det! Tro meg, det er ingen av de som jobber der som har så peiling at dem tar ut fila og klarer å sjekke det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.