#1 Skrevet August 29, 2006 Har fått snusen i en grei bruksbil.. Saken er den at den skal brukes av "alle" så har defor ikke tenkt å ta helt av med tanke på hjul og senk. Det er en Golf IV som har 17" på, men den ser ut som en country..Lurer på å senke 30mm eller 40mm. Igrunnen er det vel minimalt å si, men ble noe usikker etter å ha søkt litt rundt på forumet.Vinterhjula er 15" så den vil jo seff bli lavere på vintern. Hva burde jeg velge for å ikke slå for fort nedi? Noen som har bilde av Golf IV med 30mm/40mm senk og 17" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2006 Min gamle med 40mm Vogtland. Ikke akkurat lavt....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2006 Det var med 17" ? Skal bare bli bedre ikke laaavt..som sagt så er det en bruksbil som skal gå "overalt" Har du bilde med vinterhjul også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2006 Spør Thomas Sandberg hva som er grei bruksbil-høyde:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2006 Spør Thomas Sandberg hva som er grei bruksbil-høyde:D Setter pris på om topic blir holdt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2006 Det var med 17" ? Skal bare bli bedre ikke laaavt..som sagt så er det en bruksbil som skal gå "overalt" Har du bilde med vinterhjul også? Hvis det er en bruksbil som skal gå overalt, hadde jeg ikke senket den.... Golf 4 er ganske lav på bunnpanna med org. understell. Dette bildet var med 8 17 med 215/45 dekk. Har ikke bildet med vinterfelger, men det var mindre glippe mellom dekk og skjermbue med 195/65-15 vinterdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 gamle bilen min var senka ca 60-50 og den var lav, men gikk fortsatt fint å kjøre med, subba ikke i farts dumper eller noe, dette med 18" med 225-40dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 På min forrige golf 4 som var senket 3o mm (eibach) så gikk det helt greit på vinterføre.Hadde 195 65 15 piggfri.Passe senk som som synes og ok å kjøre med. Eneste ting om vinteren var at den "brøyta veien" ved snøfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2006 På min forrige golf 4 som var senket 3o mm (eibach) så gikk det helt greit på vinterføre.Hadde 195 65 15 piggfri.Passe senk som som synes og ok å kjøre med.Eneste ting om vinteren var at den "brøyta veien" ved snøfall... Man brøyter ikke med 35mm senk. Man skuffer kun av nysnøen på toppen. Med 60-80mm senk da brøyter man 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...