#1 Skrevet August 29, 2006 Hadde vert fint om noen viste det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2006 Ja det har jeg i hodet 8D1 422 052 eller 8D1 422 053 BX eller 8D1 422 052 BX Alle er for 4-syl motorer. det første er merket KOYO og det siste er merket ZF. Det midterste er bare merket venstrestyrt som de to andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2006 Og du må se på stanga de om du har KOYO eller ZF. Passer vist ikke om hverandre blei jeg fortalt når jeg best min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2006 Og du må se på stanga de om du har KOYO eller ZF.Passer vist ikke om hverandre blei jeg fortalt når jeg best min. Hvor står det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2006 Denne da? Passer ikke denne? 8E1 422 066 S Fant en brukt en... PS: Takk for hjelpen så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2006 Denne da? Passer ikke denne? 8E1 422 066 S Fant en brukt en... PS: Takk for hjelpen så langt Ukjent delenummer det der Hvis du legger deg under bilen så ser du merkelappen på stanga. mener den sitter på fører siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 Ukjent delenummer det der Hvis du legger deg under bilen så ser du merkelappen på stanga. mener den sitter på fører siden. Ok! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...