#1 Skrevet August 29, 2006 Er det noen som har tegning eller villig til å låne ut (leie ut) en sånn en? Her er noen bilder men vanskelig å finne alle måla. Det er spesiellt denne delen på gearkassa jeg lurer mest på: Han her lager men jeg har ikke tenkt å betale 850€ for noe jeg kan lage selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2006 tar du imot bestillinger eller?` kan høre med runar/frank da de har en i sine polo... vil tro du kanskje kan bruke noen mål fra den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2006 Vi har jo snakket om dette JA. og jeg bestiller også en. om du får lånt deg en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2006 Får jeg nok bestillinger så får jeg vel bare kjøpe en. Blir nok ikke så mye billigere men litt høyere finish skal jeg nok klare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...