Hvor er det lettest å koble seg på taklyset?

Anbefalte innlegg

Hvor er det lettest å gjøre det? skal montere gulvlys på en a4 b5, trenger derfor å koble meg inn på kupe' lyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dette har jeg også tenkt å spørre om:) Riktignok på en Golf III, men er kanskje ikke SÅ stor forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det lettest å gjøre det? skal montere gulvlys på en a4 b5, trenger derfor å koble meg inn på kupe' lyset.

Hva med bryteren i døra til taklyset ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bryteren i døra til taklyset ?

Greit nok det, men vil begge lysene tennes da? eller bare for den døren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,har jo enten foran eller bak som valg da. :) Må vell være foran som er enklest å legge opp kabler til i hvertfall,trekke kabel opp i A-Stolpen og ut under taktrekket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene kommer vel ned i a-stolpen, prøv å finn dem der. Bruk denne til styrestrøm og legg opp med rele. Da slipper du at noe annet kødder seg til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningene kommer vel ned i a-stolpen, prøv å finn dem der. Bruk denne til styrestrøm og legg opp med rele. Da slipper du at noe annet kødder seg til.

Var de jeg tenkte å koble meg på, noen som vet hvilken farge/ledning jeg skal bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var de jeg tenkte å koble meg på, noen som vet hvilken farge/ledning jeg skal bruke?

Tipps:

Prøvelampe..... koble på og se om det blir lys..... når du har fått lys i prøvelampa slår du av kupelyset... forvinner lyset i prøvelampa har du funne rett ledning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er ikkje så heilt borte vekke du... ;)

Hadde tenkt å laga gulvlys med bryter eg, men nå trur eg at eg kobler meg på taklyset eg og... Får tenke litt på om eg skal ha ein bryter i tillegg...

Fann du ut hvor ledningene kom ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gulvlys fra før:p

Fint for deg då, men litt ugunstig for meg å koble meg på der : klø : eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint for deg då, men litt ugunstig for meg å koble meg på der : klø : eller?

Nei jeg har ikke sett noe mer på det siden de lysene jeg bestilte ikke kom. Men si fra om du får det til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg har ikke sett noe mer på det siden de lysene jeg bestilte ikke kom. Men si fra om du får det til.
He, he... Du såg ein snarevei ut av dette nå? :P

Skal på EU-kontroll på tirsdag, så gjer minst mulig som ikkje MÅ gjerast før det...

Veit ikkje heilt kor tid eg får laga til gulvlyset, men trur (håper) ikkje det skal bli så veldig vanskelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.