#1 Skrevet August 30, 2006 Etter at Daniel har forlatt oss til fordel for en sørlandsby, så trenger vi noen til å fylle hans plass i styret. Dagens styre ser slik ut: Leder: Thomas L. Olafsen. Nestleder: Robert Vermaase. Kasserer: Thomas L. Olafsen. Sekretær: Kjartan Aastvedt. 1. styre medlem: Pål T. Tollefsen. 2. styre medlem: Daniel Gulliksen. Vara styremedlem: Martin Pettersen-Dahl. (vedtatt og godkjent på møte 26.01.06.) Bjørn Eirik har sagt han kan ta plassen, men jeg vil gjerne at andre som evt vil kan si ifra på denne tråden, slik at vi kan ha en stemming på hvem som skal bli 2. styremedlem. Styret har hittil ikke gjort så mye, men vil ta i et tak og organisere når vi skal ha treff, evt få en oppgave som ikke leder/nestleder har tid til, eller som geografisk er lettere for denne personen. Og hvis noen har fryktelig lyst til å være kasserer, så er det bare å slenge seg på! Jobben går ut på å følge med på om folk betaler skiltrammer osv. Ved treff vil vi sette flere til denne oppgaven pga sikkerhet. Så meld dere gutter og (nå) jentER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2006 Jeg sier det sånn at hvis ingen melder seg her innen 1.Oktober så får BE denne plassen og da kan ingen komme å si de ikke har blitt spurt siden tråden da har ligget en måned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2006 Tror du virkelig noen vil ha en plass i styre&stell? Det er jo bare så vidt vi klarte å skrape sammen et styre i det hele tatt! Nesten alle på det møtet tok en plass, sånn bare for å være 'greie'.. Nei, foreningsliv i Norge er forbeholdt de spesielt interesserte, og jeg snakker av erfaring når jeg sier at du _neppe_ får noen som helst til i det hele tatt å poste i denne tråden! Hehe.. Du får nok leve med meg som 2. styremedlem, i hvertfall til neste gang det er valg! Jeg lover i hvertfall å møte på de fleste treffene våre, selv om jeg endelig har fått NY JOBB!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2006 Da er BE i herved i styret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2006 Endelig bekreftet. Gratulerer med vervet BE, du må huske å føre på din nye og fulle tittel under signaturen din, slik Martin har gjort.... Er litt usikker på hva som skjer til torsdag, om Keppler er avgjort eller ikke. Men sa sees vi vel til torsdag karer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2006 Da er BE i herved i styret. Det var jaggu på tide! Gratulerer BE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...