Stag i bakstilling Audi 90 B3 Q

Anbefalte innlegg

Har en ulyd i bakstilling og har lokalisert denne til å komme fra det "bakerste" staget på høyre side. Staget er gjenget inn mot midten av bilen går i en liten bue og ender opp i en type "bærekule" mot spindelen. Er det noen som kan finne varenr. på dette staget og eventuelt andre steder jeg kan handle dette enn på møller.

 

På forhand takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg tror rett ut i fra din beskrivelse nå, så er det "styrestaget" som justerer toe-in (vinkelen på hjulet)?

 

Disse er utgått på Møller! Var et sårt slit å få fatt i en god brukt del.

 

501200.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så helt korrekt ut. Men utgått, det var noe drit...

bare å starte ringe runde da.

Det er vel forskjell fra høyre til venstre side?

Noen andre biler som har likt? 80 B3 Q?

Noen som har et slik stag eller vet om, hyl ut!

 

Edit: Noen som vet om jeg kan bruke fra 80 1,8L Q?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er likt på 80 og 90, men det skiller noe på årsmodeller, altså chassisnummer. Vet ikke om det har noen betydning, da jeg har sånne armer bak fra en 95-modell S2 Coupé på min 90-modell 90Q, som egentlig har et annet delenummer.. Det passer og funker jo helt fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet nettopp dette på min bil, klarte å få tak i nytt stag på mekonomen i haugesund. Var ikke en billig fornøyelse akkurat. Kostet rett over 1000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte slik til min 90q i vinter... det var på den lokale vag shappa... rart det var utgått da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Ålesund og Meca kunne såfall ikke skaffe. Tror jeg hørte med Møkkanomen også uten hell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gromstad auto i arendal skaffet ihvertfall... var tysklandsbestilling da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å vite om staget på andre siden også blir dårlig. Får denge de på Møller om de sier at det er utgått igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes det er veldig rart at det ikke er tilgjengelig eller hva det var, er jo en slite del! det var forresten ingen hyggelig handel da, 1200 med klubbrabatter tror jeg det var... men da igjen skjeldent hyggelig å handle vagdeler: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skaffet dette staget på Møller til den nette sum av 1200,- med rabatter!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte jo seff å ødelelgge mitt ene stag, eller jeg måtte ødelegge det for å få det av. Men uansett, var det noen som klarte å få dette fra mekonomen? Evt delenr, gjelde venstre side, men kan jo godt kjøpe til høyre side også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte Mekonomen og Bilxtra i Tønsberg, greide ikke å skaffe... Møller er løsningen : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.