Anbefalte innlegg

Noen som har satt på alu ringer fra armaturenringe.de til golf 4 ? Tar det langt tid før man får ringene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte og betalte med paypal på en søndag, onsdag var ringene i postkassen min : ja :

 

Har kun montert på min A3, men det tok ikke mer enn en times tid. Helt nøyaktig måtte jeg stille klokken i instrumentet 1 time og 9 minutter frem ;) Bare søk litt på aluringer her på forumet, så kommer det opp flere tråder om disse ringene. Viktig er det å ikke være raus med lim, for da ender det opp mange plasser der du ikke ønsket det.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte du bruke lim ?? Er ikke ringene fra armaturenringe.de bare å klipse på ?: klø :

 

Betale med paypal i dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Hvis du leser gjennom denne har du fått mye hjelp!

Det ligger og en super flott guide på hovedsiden!

 

(jeg fikk hjelp av damas små smidige fingere... og tolmodighet da min enkelte ganger er litt "frynsete"...

Men dette er egentlig enkel match og gjør mye med utseende!!!!!

 

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De store ringene klikket fint på plass, men de små måtte ha en dråpe lim for å bli sittende. Var akkurat en halv milimeter for liten til å klikke på plass. Men jeg vet vi er flere som har skrevet til Holger om det (ham som driver armaturenringe.de) så det er mulig det er rettet opp på : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det : smil : Er ikke sååå god med lim for å si det sånn.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.