Ettermontere oljetrykkmåler g60

Anbefalte innlegg

Hei. Har lagt alt klart for å montere en oljetrykks måler. Eneste jeg mangler er et t/y stykke slik at jeg kan koble til den medfølgene trykk klokke sammen med org sensor, men finner ikke riktig t-stykke på verken tess,biltema,bilextra eller mekonomen.

Slik jeg ser det er det M10 gjenger på den orginale trykksensoren, men det nærmeste eg finner av t-stykker er M12.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i riktig T?

Og noen som har oljetrykks måler på g60 som kan forklare hvordan den er blitt montert?

Skulle så gjerne fått måleren opp å gå før eg skal på bane!

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monter oljetrykksmåleren ved oljefilter en plass! der får du den mest korrekte utlesningen! (om det er plass, er ikke sikkert det er så lett på g60)

lokale Tess'n er på lillehammer hadde slike m10 T'er og skjøter da jeg var innom og skulle ha til min egen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er å bytte ut den origianle giveren med en som har utgang både for instrument og varsel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

monter oljetrykksmåleren ved oljefilter en plass! der får du den mest korrekte utlesningen! (om det er plass, er ikke sikkert det er så lett på g60)

lokale Tess'n er på lillehammer hadde slike m10 T'er og skjøter da jeg var innom og skulle ha til min egen

Den blir montert ved oljefilteret.

Får ta turen innom tess igjen da, vil bare ikke bygge en svær klomp av T`er og X-overe..

Takker for svar!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.