service på s6en i tyskland

Anbefalte innlegg

Vet det ligger noen tråder om emnet før, men ingen av dem svarer godt på mitt spørsmål.

Jeg må ha storserviceservice (30000km) på bilen. er kanskje litt småplukk, f.eks. bytte olje på automatkasse, finne og fikse luftlekkasje mellom turbo og innsug, sikkert bytte plugger, bensinfilter,olje (det vanlige) + at de finner vel alltid noe.

Har aldri hatt service på biler før, har gjort alt selv, men s6en er jo spesiell og trenger kanskje litt dyrere pleie av fagfolk?

Spørsmålet mitt er om jeg skal ta servicen på audisentrum, vet ikke hva de skal ha for dette. Eller om jeg skal kjøre til tyskland og ta servicen der. Har noen erfaringer med tyske audi verksteder? Går det an å kommunisere med dem? kan ikke et ord tysk... Vil de finne og fikse alle feilene på bilen (noe jeg innbiller meg at audisentrum kommer til å gjøre), og hvor mye er det å spare på å ta dette i tyskland kontra audisentrum?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo ta deg litt ferie da, eller regne inn 4-5 dager med tapt arbeidsfortjeneste + bensin og overnatting.

Summa sumarum så ville vel dette kanskje lønnt seg bitte litte grann, men hvorfor ikke stikke over til søta bror. Tror du kan spare ca 40% i forhold til her hjemme på berget. Finn fram "de gula sidorna" og ring til en forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber skift, med en friuke hver 6. uke... så ikke noe tapt arbeidsfortjeneste her nei., Jeg tenkte at det sikkert var billigere i tyskland enn sverige og i tillegg får man jo kjørt litt fra seg der nede...

Men har noen erfaringer med tyske gode audi verksteder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke finne noen som gjør det svart i norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ha stempel i serviceheftet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hørt at som en tommelfingerregel kan du regne ca halv pris i forhold til norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi i Flensburg har dansk kundebehandler, og i Kiel er de visst veldig vant med nordmenn.. Ta en telefon, så får du sikkert en ca. pris! http://www.gelbeseiten.de er din venn på telefonnumre i das Vaterland..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.