#1 Skrevet August 30, 2006 Noen som vet hva som kan være galt når det kommer en ulyd visst du holder fullsving? det er akkurat de siste milimeterene du svinger på rattet, den stopper når du slipper rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 30, 2006 kan være greit å skrive hvilken bil du har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 30, 2006 Det er en Audi A4 1,8 Q 96 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2006 Servopumpen som protesterer (jobber tungt) når du prøver å svinge enda mer enn bilen er i stand til? Kommer lyden når hjulene er i ytre posisjon, eller når de er på vei dit (i bevegelse)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2006 Ganske normalt at servopumpen lager lyd i yttre posisjon, har hørt det på nesten alle biler med servo, som jeg har kjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2006 Det er når den er i ytre pos. Det stemmer nok det dere sier. Takk for hjelpen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 Sjekk oljenivå på tanken. Se etter svettinger på tannstang, eller rør inn på denne. Jeg hadde en A4 1.8 TQ 97 mod, måtte skifte både tannstang og servopumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 Jeg støtter at dette er normalt.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...