Anbefalte innlegg

Jeg har en -96mod A6 med cruisekontroll som ikke funker, jeg har sjekka sikringer og de er bra : klø : , noen som har noen tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvangskjøre strømmen på vakumpumpa bak servooljetanken, sjekke bryterne på pedalene, sjekke bryteren ved rattet (måle) og styre enheten til CC, den vet jeg ikke hvor ligger selv.. Du har og vehicle speed sensor som kan ha slutta å virke..

 

Lykke til, jeg har aldri fått fikset mine :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med møller,har en bekjent med samme prob.På hannes hvar det bare å programmere på nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvangskjøre strømmen på vakumpumpa bak servooljetanken, sjekke bryterne på pedalene, sjekke bryteren ved rattet (måle) og styre enheten til CC, den vet jeg ikke hvor ligger selv.. Du har og vehicle speed sensor som kan ha slutta å virke..

Lykke til, jeg har aldri fått fikset mine :D

 

CC Styreenheten på din S6 ligger "bak" hanskerom, omtrent i samme høyde som toppen på dette, i hjørnet torpedo/h skjerm. Litt kronglete..

CC på min S6 er også ute av drift, forrige eier hadde feilsøkt litt og mente det kunne/burde være styreenhet, Jeg har ikke prioritert/hatt tid til å løse problemet/utfordringa ennå..

Mvh. GeirJ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med møller,har en bekjent med samme prob.På hannes hvar det bare å programmere på nytt.

Er vel neppe så enkelt på våre "gamle" C4 ..?

Er ikke diagnose osv. på CC

Mvh. GeirJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CC Styreenheten på din S6 ligger "bak" hanskerom, omtrent i samme høyde som toppen på dette, i hjørnet torpedo/h skjerm. Litt kronglete..

CC på min S6 er også ute av drift, forrige eier hadde feilsøkt litt og mente det kunne/burde være styreenhet, Jeg har ikke prioritert/hatt tid til å løse problemet/utfordringa ennå..

Mvh. GeirJ.

 

Da vet jeg hvor den er på S4èn jeg hadde før ;) I S6èn er det fantastisk nok ettermontert, til min store fortvilelse igrunn(kan være styreenheten er der fordi da: klø : ), skikkelig "handikap-joystick" mellom rattet og døra :( Må bytte/fjerne det snart.. Har blitt ett like ergrelig moment, alle spørsmålene rundt "staken", som ufo bremsene var på S4èn :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvist bilen har vært chippet eller fått byttet styreenhet må det programeres opp igjen,ta en telefon til møller å hør. Programeres|via styreenhet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvist bilen har vært chippet eller fått byttet styreenhet må det programeres opp igjen,ta en telefon til møller å hør. Programeres|via styreenhet:)

 

Endrer dette "chip oppsettet" evt, eller? Hva er det som blir "slått ut" da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg ikke sikker på,men ble fortalt på lokalt vag verksted at det er ganske normalt at det må programeres opp igjen: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange gode svar, feilsøking starter i morgen:) , får håpe jeg finner ut noe fornuftig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet nå enda, har vert dårlig med tid, men skal ikke gi opp enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.