#1 Skrevet August 31, 2006 Nå er det slutt på jobben min, og jeg har fått ny jobb på Kjeller utenfor Lillestrøm. Skal skru på F-16 og Sea King. Begynner der på mandag, så jeg har fullt opp med å kjøre flyttelass i helga. Kommer til å savne bilmiljøet i Stavanger og ikke minst Stavanger lokallag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2006 Du får ha lykke til i ny jobb da. Du får se om ikke du kan komme å besøke oss en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2006 du kommer da selvfølgelig på søndag.... du får ha lykke til videre med ny jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2006 Det er like så bra miljø på romerike skal du se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2006 Du må ha lykke til videre i ny jobb. Og husk jeg/vi kommer i din innflyttnings fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2006 Lykke til i ny jobb øyvind, skulle gjerne ha kommet på utflytnings festen din, men har vært på ferie. kjipern nå som folk fra Braathens begynner å forsvinne, håper du får d knall og at bilen din blir enda råere til neste gang jeg ser den! rock on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2006 Det er like så bra miljø på romerike skal du se jupp vi får invitere han med i gjengen vår, he he får ønske deg velkommen vi da her borte. hvor skal du bo litt nermere beskrevet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...