#1 Skrevet August 31, 2006 antar det blir lokalstreff på søndag. er det noen med golf med hydraulisk klutsj som kommer da. jeg skulle gjerne sitt hvordan dette er montert sånn fysisk. har problemer for å se hvordan dette passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2006 Eg komme jaffal....men ikje med golf då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2006 Eg komme jaffal....men ikje med golf då.... Ja det blir en sjelden man å se Jepps, lokallagstreff på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 Lurte på om dere hadde treff ja, syntes det var vel mye VW-Audi utenfor McDonalds da jeg var der i 1930 tida til at det kunne være tilfeldig! Så ut til å være ganske bra oppmøte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 Så ut til å være ganske bra oppmøte?? Det blei passert 20 talls biler innom løpet av kvelden. Det må vel sies og være brukbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...