#1 Skrevet Mai 20, 2004 Någen andre som ska t bryne på søndag for å se på traktor-pulling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2004 Tja Er dette noe intressant? Mange traktorer med mye hester som drar tung last? Vet ikke helt enda, har ikke lagt planer for helgen enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2004 Traktor pulling på bryne det hørre sommaren te. Må jo få med meg det. Og der har jo du HP en sjangs te å få med det någe og når du tar bilder med det "litla kameraet ditt" ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2004 Ikke mob kameraet mitt Det forsåvidt ikke mitt engang. Hadde det bare blitt gang på delesalget, så kunne jeg ha finansiert et nytt og bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2004 Berre tullar, kameraet ditt fungerer bra det. Duger i allefall veldig bra til kontakt annonser for ensomme babes med turbo Prosjekt på gang. Ang delesalget så venter eg bare på "GO" te og komma og skru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2004 Traktor pulling e sjef eg stille selfølgeligt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2004 Der hadde foresten tommy komt seg inn velkommen skal du ver.. D va på tiå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2004 Komme seint, men komme godt mmmmm.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2004 klart me sga på traktorpuling.....bjynne klåkkå 12, dar kjæme 7-8 danske å 3 nye hær ifrå den aine danske en en stjernemotor......dæ æ jo litt spesiellt æg æ dar jaffal.......(he våre fast i meste 20 år) ingen ting kan måla seg mæ dieselrøyg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2004 Sant d, syns d e ganske rått å se vilken effekt og ikke minst dreiemoment de klare å dra ut di motorene de bruke... En kjenning av mg har holdt på en del me traktor-pulling å han fortalte at di kjørte me lade trykk på 9 bar på catepiller maskinen de brukte, helt greit liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2004 Velkommen Tommy, har venta lenge på dg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Cato M.Olsen Sant d, syns d e ganske rått å se vilken effekt og ikke minst dreiemoment de klare å dra ut di motorene de bruke... En kjenning av mg har holdt på en del me traktor-pulling å han fortalte at di kjørte me lade trykk på 9 bar på catepiller maskinen de brukte, helt greit liksom trur han he skrøyda litt då....rekne mæ dæ æ snakk om caterpullar (såm vel æ den ainaste mæ cat motor) å den he jaffal ikkje 9 kilo i ladetrykk (mæ mindre di he byggd an om i vintar)........an kjøre mæ 2 turboa, en på kvær rekka å mæ den littla dieselpompå den he så klaran ikkje marr en 2-3 kilo. dai sintaste pro-stock traktorane klare 5-6 kilo på 1 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2004 He sitt Pro stock traktora tiligare med 3 turboa i serie, den fyste lade den andre osv... der va lade trykke oppe i nevnte 9 kilo, å faktisk høgare!! Vett at Finnane mæ Valmet traktora va voldsomme på dette. Ganske tøft å sjå når di sette igang. Fyste kom det kvide røyg (fysta trinn..) Så mørke grå (trinn to..) Så teslutt vidle uling å kålsvarte røyg så sto mange meter beint i vere!! Noge ala bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Tor Inge Åsen He sitt Pro stock traktora tiligare med 3 turboa i serie, den fyste lade den andre osv... der va lade trykke oppe i nevnte 9 kilo, å faktisk høgare!! Vett at Finnane mæ Valmet traktora va voldsomme på dette. Ganske tøft å sjå når di sette igang. Fyste kom det kvide røyg (fysta trinn..) Så mørke grå (trinn to..) Så teslutt vidle uling å kålsvarte røyg så sto mange meter beint i vere!! Noge ala bilde her tullball super-stock he oppte 4 turboa i 3 steg (valmet va oppi øve 20 bar ladetrykk), evt metanol får dai så lige dæ pro-stock he max 1 turbo, standard blokk, standard drivstoff, smalare dekk å noge te.... så du blanne litt ja.. å den kvide røygen du nevne kjæme ifrå vanninnsprøytningå, å ikkje noge trinn på turboane... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2004 ok eg jer mæg. Men dæ æ nogen år sian eg såg desse. Men forløbet stemme. Den går ikkje rett på svart røyg. æ innom dei stadiene som eg beskreiv. Va jaffal slig då eg såg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Tor Inge Åsen ok eg jer mæg. Men dæ æ nogen år sian eg såg desse. Men forløbet stemme. Den går ikkje rett på svart røyg. æ innom dei stadiene som eg beskreiv. Va jaffal slig då eg såg det. dar æ kje noge trinn på di sånn sett, vanninnsprøytningå står på trykkbrydar, så dæ kicke inn mæ et visst trykk.....deffår kjæme den fysst litt av probleme mæ turboa i så mange steg æ at di trenge noge sinnsjukt mæ motstand får å bjynna å lada.....deffår plaie di stå lenge får å bygga opp turbotrykket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 22, 2004 You got the point! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2004 Opprinnelig postet av Tommy Haglund Ang delesalget så venter eg bare på "GO" te og komma og skru? Velkommen inn i varmen du også! Det er her det skjer!!! Endelig kan jeg få sendt deg PM! For den e-mail adressen din er helt Alt kom i retur jo Tror jeg dropper traktorpulling i dag. Har vel aldri vært intressert i noe dieseldrevne jordbruksredskaper Men dere som er der, få ta noen biler og legge ut. Så kan jeg se hva jeg gikk glipp av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...