#1 Skrevet August 31, 2006 Noen som har en motor til go kart liggende? eventuelt noen andre deler?? Har ei go kart ramme å no styr jeg vurderer å fikse opp å kjøre litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2006 Noen som har en motor til go kart liggende? eventuelt noen andre deler?? Har ei go kart ramme å no styr jeg vurderer å fikse opp å kjøre litt.. Vurderer??? Har ikke du begynt enda? Vi ska jo bruke den på Søndag Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2006 Dukker snart opp med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2006 Dukker snart opp med den Fått fyring på gamle driten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2006 Står no bak i ei krå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2006 Står no bak i ei krå... Rusk den fram å kom på verkstedet kl 18,00 Skru S2 å go-cart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2006 Står klar i bilen! Ser jeg trenger: motor, sete, bremseklosser.. har motor men den vil ikke starte... Noen som vet kor jeg kan kjøpe ting til go kart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 Står klar i bilen! Ser jeg trenger: motor, sete, bremseklosser.. har motor men den vil ikke starte... Noen som vet kor jeg kan kjøpe ting til go kart? Ta de en tur nedpå gokart-bana på lørdag........bruka vær en knall fra Søre Luten der nede med en stor lastebil som selge altmulig rart til gokart. Stor kvit MAN lastebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2006 Har ikke noe du da PÅL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...