#1 Skrevet August 31, 2006 Har mekanisk innsprøyting på min scirocco og lurer på om det går ann og montere åpent filter på denne. får ikke plass til det inne i den filterboksen, men går det ann og legge om noen rør og greier for å få dette til å fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2006 Har mekanisk innsprøyting på min scirocco og lurer på om det går ann og montere åpent filter på denne. får ikke plass til det inne i den filterboksen, men går det ann og legge om noen rør og greier for å få dette til å fungere? Og vitsen er??? Ta og kapp bort bunnen av boksen din slik at rammen som holder luftfilteret fortsatt er intakt, smell i et KN eller KD innsatsfilter og vips du har mye god lyd og nesten helt ''åpent'' filter! Om du ikke er lysten på å kappe ihjel boksen kan du alltid bare peppre boksen med masse hull med borremaskin, husk: kun på undersiden av filteret:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2006 Det er visst laget en slags adapter som bytter ut bunndelen på filterboksen med en boks og et rør til et åpent filter. Tar masse plass og gir sannsynligvis mindre effekt enn originalt. Skal du gjøre det på "riktig" måte er du nødt til å bygge om til Digifant eller hiddensprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2006 Og vitsen er??? Ta og kapp bort bunnen av boksen din slik at rammen som holder luftfilteret fortsatt er intakt, smell i et KN eller KD innsatsfilter og vips du har mye god lyd og nesten helt ''åpent'' filter! Om du ikke er lysten på å kappe ihjel boksen kan du alltid bare peppre boksen med masse hull med borremaskin, husk: kun på undersiden av filteret:p Og på den siden som vender BORT fra motoren og varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2006 ok ingen hensikt altså hehe, da setter jeg heller i kn innsats ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2006 Stroeve motorsport lager disse innsatsfilter greiene. Mensom sagt før her, det er egentlig ikke noe vits.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...