Anbefalte innlegg

Har et sett med AEZ-vinterhjul som jeg mangler senterringer til, noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Er det universalt, eller må det passe i forhold til felgtype, dimensjoner o.l ?

Mvh, Kristoffer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett med AEZ-vinterhjul som jeg mangler senterringer til, noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Er det universalt, eller må det passe i forhold til felgtype, dimensjoner o.l ?

Mvh, Kristoffer..

Bilprodukter (http://www.bilprodukter.no) kan sikkert skaffe deg senterringer. Tror ikke dette er universalt siden de må passe inni felger og på bilen din, dvs ha riktig navåpning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er ikke universale nei ;)

Du må vite størrelsen på navet ditt (står f.eks i vognlister hos de forskjellige felgleverandørene) Også må du vite hvor diameteren på senterhullet i felgen...

Når du har disse to målene bør enhver felgsjappe med respekt for seg selv være i stand til å skaffe deg senterringer.

Lykke til : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navdiameter på VAG er 57,1mm. Felgen måler du selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stakk til lokal mekkonomen jeg de tok av felgen og målte og bestilte riktig fikk det et par dager etter. så dem skaffer også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.