#1 Skrevet August 31, 2006 Har et sett med AEZ-vinterhjul som jeg mangler senterringer til, noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Er det universalt, eller må det passe i forhold til felgtype, dimensjoner o.l ? Mvh, Kristoffer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2006 Har et sett med AEZ-vinterhjul som jeg mangler senterringer til, noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Er det universalt, eller må det passe i forhold til felgtype, dimensjoner o.l ? Mvh, Kristoffer.. Bilprodukter (http://www.bilprodukter.no) kan sikkert skaffe deg senterringer. Tror ikke dette er universalt siden de må passe inni felger og på bilen din, dvs ha riktig navåpning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2006 Disse er ikke universale nei Du må vite størrelsen på navet ditt (står f.eks i vognlister hos de forskjellige felgleverandørene) Også må du vite hvor diameteren på senterhullet i felgen... Når du har disse to målene bør enhver felgsjappe med respekt for seg selv være i stand til å skaffe deg senterringer. Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2006 Navdiameter på VAG er 57,1mm. Felgen måler du selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2006 stakk til lokal mekkonomen jeg de tok av felgen og målte og bestilte riktig fikk det et par dager etter. så dem skaffer også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...