chrom speildekselkapper til A4

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

 

Eventuellt pris på org S4 kapper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes to typer uoriginale: in-pro som byttes ut med de originale og kamei sine som klistres utenpå de du har. Eiker motorshop selger in-pro, og jeg tror Norsk Bildelsenter (NBS) selger Kamei. Jeg har også sett uoriginale hos et par Møller forhandlere.

Originale koster vel rundt 5k tror jeg (men kan sikkert finnes billigere på ebay).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.quattroco.no har og desse uorginale speilhusa

 

Ja det har de, og det er In-pro sine.

MEN; jeg har hatt i bestilling et sett til Passaten siden i vår, og hver gang jeg ringer, så akal han skaffe NESTE gang han er i tyskland (sier forhandleren der nede ikke har dem....)de dukker liksom aldri opp..... : bh :

 

Har egentlig gitt opp Quattroco. Kommer til å bestile fra Eiker!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på Eiker, og det var lang leveringstid der også. Det tok vel ca 3 mnd, men jeg fikk ihvertfall beskjed en gang fra Eiker om at varen var bestilt fra in-pro, men at det var lang leveringstid fra leverandøren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine hos Quattroco, de hadde ikke varen på lager, men jeg fikk den rimelig kjapt etter de hadde bestillt selv om det var leveringsproblemer fra leverandør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp originale S4 speil på ebay, kom på ca. 300 euro for min del + moms. Anbefales :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.