#1 Skrevet September 1, 2006 Nogen som ska te Haugesund på Superstreet å utstilling på søndagen?? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61649 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2006 Heller tvilsomt at jeg reiser opp ditt. Var der i vår og flere ganger før. så jeg tror det blir soving eller overtidsjobbing på meg på søndag istedetfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2006 ska me reisa opp? eg e med hvis du e med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2006 ska me reisa opp? eg e med hvis du e med?? Å æg æ mæ visst du æ mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2006 Å æg æ mæ visst du æ mæ Råflott Jetta du har! den må jeg titte på viss du kommer oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2006 Er det slik at dere reiser rett fra Haugesund og ned til lokallagstreff etterpå da eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2006 sånn cirka det ja.. TES og CMO blir sikkert og med..(hvis de får lov) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2006 fristende å henge på, men da får du jaggu danse noen godværsdanser i kveld og i morgen.. i dette møkkaværet må jeg nesten ha påhengsmotor på kjerra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2006 fyr på polkaen, så ska eg nok dansa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2006 spørs om det blir noe bedre vær om du tar på "dina nya guldbruna dansskor" og svinger deg rundt epletreet i hagen, men det er vel alltids værdt et forsøk stikker over med kameraet og foreviger ritualet jeg da fyr på polkaen, så ska eg nok dansa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2006 hehe... droppe den... men klart me håbe på fint ver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2006 Før denne tråden må omdøpes til "du skal danse mye" og offtopick politiet ruller inn.. Hva med avreise tid og sted? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2006 ska me ver der 10 elle 1?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 1, 2006 vel, jeg skal ikke stille ut lakrisbåten i allefall.. men klart om det er noen som skal stille ut, må det vel være rom for kompromiss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2006 får se iløpet av lørdag, se hva de andre sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2006 okidoki til den men nå er det film.. (finne en kjedelig så jeg sovner..) natti natti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 2, 2006 Bare me e der en gong før ett, så e d sama for meg! Må jo stilla ud når me fyssta reise opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 2, 2006 Bare me e der en gong før ett, så e d sama for meg! Må jo stilla ud når me fyssta reise opp Får vel ta med guttungen å bli med jeg og da Bare si tid og sted, så dukker vi opp (hvis dere vil ha oss med da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 2, 2006 Får vel ta med guttungen å bli med jeg og da Bare si tid og sted, så dukker vi opp (hvis dere vil ha oss med da ) Klart d! Nogen som vett kati båden går?? Å kor lange ti d går å kjøra t båden?? Eg glømme d for kver gong eg e der oppe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 2, 2006 Klart d! Nogen som vett kati båden går?? Å kor lange ti d går å kjøra t båden?? Eg glømme d for kver gong eg e der oppe! Etter et kjaps søk hos http://www.stavangerske.nofant jeg ut det går en båt kl 10:00. Det tar vel ca 30 minutter +\- fra Esso i Tjensvollkrysset. Da blir estimert fremme ca 12 - 1 tia ??? det var bare ett forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 2, 2006 Etter et kjaps søk hos http://www.stavangerske.nofant jeg ut det går en båt kl 10:00.Det tar vel ca 30 minutter +\- fra Esso i Tjensvollkrysset. Da blir estimert fremme ca 12 - 1 tia ??? det var bare ett forslag.. D funke for meg d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 2, 2006 D funke for meg d Da sier vi senest 09:30 på Esso Tjensvoll Spre videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 2, 2006 godt alt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 3, 2006 Nå e d kje lenge igjen! Fina vere og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...