Anbefalte innlegg

Satt og så på TV2 hjelper deg igår. Der så jeg en repotasje om VW carconsult, der folk ikke fikk de delene de hadde bestillt og betalt for.

Det er bad shit. Jeg bestillte senkesettet mitt hos han, men jeg mottok det nå heldigvis. Men jeg synes linken til som ligger på klubbsidene burde fjernes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt og så på TV2 hjelper deg igår. Der så jeg en repotasje om VW carconsult, der folk ikke fikk de delene de hadde bestillt og betalt for.

Det er bad shit. Jeg bestillte senkesettet mitt hos han, men jeg mottok det nå heldigvis. Men jeg synes linken til som ligger på klubbsidene burde fjernes

Hvorfor skal linken fjernes?

Er det ikke bra at det opplyses om slik svindel slik at flere unngår å gå i samme fella?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok han mener det at det fremdeles ligger en link til vw car consult på hjemmesiden til klubben under Styling.. : rolleyes:)

At den ikke er fjernet for en evighet siden er en forbanna stor skam!: mad :

http://www.vwaudi-club.no/?s=linker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han mener vel linken som ligger her: http://vwaudi-club.no/?s=linker

Helt enig. Å oppgi denne som en "offisielt godkjent vwaudiclub forhandler" er ikke bra. Å derimot legge til en notis om at denne er smart å holde seg unna er jeg med på, men dette med svartelisting har vel blitt tatt opp her før:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok han mener det at det fremdeles ligger en link til vw car consult på hjemmesiden til klubben under Styling.. : rolleyes:)

At den ikke er fjernet for en evighet siden er en forbanna stor skam!: mad :

Aha, der tok jeg den:rolleye: : flau :

Beklager til trådstarter:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.