#1 Skrevet Mai 20, 2004 En S2 (94mod) er levert med 7Jx16" ET 37 som orginal felg og har 276x25(?)mm bremseskiver. Er det dette som er den minste mulige felg som går over bremse calipteren? Eller vil en 15" (5,5J) stål også "gli" over calipteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2004 15" passer også over originale 276 mm-bremser, men det kan bli trangt p.g.a. "stor" caliper, så det lønner seg å prøvemontere først for å være sikker.. Samme bremser satt på ur-quattro og 100/200 turbo, disse ble alle sammen levert med 15" originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2004 For ikke å glemme diverse Golf/Passat/Corrado som også kom med 276/280 bremser og 15" felger. Men ja, prøv felgen på først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2004 Skal bare bruke de midlertidig. Skal til utlandet og kjøpe nye, synes det var for gæli å hive de org 16" . Så da er det bare å prøve å finne meg noen 5 bolts 15" stålfelger som jeg kan trille en ca 50 mil på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2004 S2 er også levert med 15" originalt. Tilogmed S6'en min står oppført med 15" som mulighet og den har 314 mm bremser, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2004 Vil vel tror at S2ene ble levert med 16" sommer og 15" vinter 195/65-15 står det ihvertfall oppført i det gamle vognkortet jeg har fra tyskland. Er vel kankje mulig at stort sett alle stålfelger fra andre VAG biler med samme bolt sirkel skulle passe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2004 Nå kan jeg få tak i 6x15" ET 45 stålfelger (regner med de er fra A4) Men så er det store spørsmålet: Vil disse passe? Siden er der så høyt ET 45 og orginalt så skal jo S2 ha ET 37. Vil disse da subbe borti fjærbein o.l eller vil det gå bra siden jeg har forandret den nye felgen fra 7x16" ET til 6x15" ET 45. Gått en tomme ned i bredden? Noen som vet/kan svare. Eller må jeg rett så rett bare prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...