Passer 80\90 B3\B4 Styling på Coupè Typ89?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om Audi 80 og 90 stylingen passer på en Coupe? Det høres sannsynlig ut for meg men jeg må spørre før jeg går i innkjøp av styling...

 

På forhånd takk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke opplevd noe annet. Feks. RS2 fanger passer rett på S2 coupe. Typ 89 (b3) og b4 har jo nesten bare panseret/grillen som forskjell. Jeg bygde om fronten min fra b3 til b4 og det passet helt perfekt uten noe "juks". Måtte skifte metallrammene rundt lyktene, bortsett fra det passet det utmerket. Tror ikke du får noen problemer om du kjøper styling fra 80\90 B3\B4.

 

Øystein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte hvertfall på en Evo fanger som var lagd til en coupe på min B3 og det gikk greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jeg ikke gå helt god for.

Husk at B3 har andre hjulbuer foran enn hva B4 og Coupe har. Har selv kjørt med B4 fanger på B3 skjermer, og det ser IKKE lurt ut. Men Alt som er laget til B4 skal passe rett på Coupe. Iallfall i fronten. Sideskjørt og bakfangere blir vel noe litt annet igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med orginal S2-fanger? Passer denne rett på Coupe med B3-front?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet har coupeen alltid hatt samma bredde på hjulbuene, så da skal det passe rett over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte mer på fester og sånt, er det 100% bolt on?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iallfall hovedfestene i fronten. De er bolt-on på alle fangere fra den tiden der, om det er B3, B4 eller Coupe. Vet ikke åssen det er med eventuelle fester på sidene av fangeren, men det pleier å løse seg med noe strips eller noe i den dur uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.