#1 Skrevet September 1, 2006 Hallo Har tatt vekk bakruteviskern på bilen min. Var innom bilextra for å kjøpe "propp" til å tette hullet med. Men dette var en utrolig dårlig patent, så jeg trenger noe som er bedre. Noen som har noen bra idéer eller vet om et sted jeg kan få tak i noe ordentlig til dette? Bilen jeg har er en audi s3. Er jo mange som har gjort dette før, så noen må ha noen bra forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2006 Kjøote en dings som står på bakruta til Hyundai Santa Fe originalt til min A3. Den passet helt perfekt. Skrues fast med sommerfuggelmutter bakpå puss litt sikaflex i mella. Kosta 100kr ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2006 Kjøote en dings som står på bakruta til Hyundai Santa Fe originalt til min A3. Den passet helt perfekt. Skrues fast med sommerfuggelmutter bakpå puss litt sikaflex i mella. Kosta 100kr ca. Har du noe bra bilde av det eller? Og det kjøpte du bare i en vanlig hyundai foretning? Vil helst ikke ha noe hyundai på bilen min men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2006 En tråd med noen tips kanskje. Jeg brukte en lignende dings som det du kjøpte, funka bra det. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...